Hvordan annonsører kan og bør bruke mobil og lesebrett fremover

Categories markedsføring, mobil, presentasjoner
man holding tablet computer

Dagbladet hadde mobilseminar på Litteraturhuset i dag. Kult med Minor Majority som spilte først!

Deretter var det presentasjoner fra Dagbladets folk, og presentasjon av den nye appen Rimi Pluss og tankene bak denne.

Jeg snakket om hvordan annonsører kan bruke mobil og lesebrett fremover innen markedsføring. Hovedpoenget mitt er at det aldri har vært en bedre tid å satse på annonsering på mobil: Mange mobiloperatører kjører pakker nå som gir brukerne fri surfing i månedsvis for et fast beløp. Samtidig vet vi at over 9 av 10 telefoner som selges er smarte telefoner.

Her er presentasjonen jeg holdt – og bare spør om det er noe, enten i kommentarfeltet eller ta kontakt på mobil eller e-post som du finner til høyre.

Facebook Comments
Kommunikasjonsrådgiver sosiale medier i Vy. Tidligere ansvarlig sosiale medier i Hurtigruten og i VG. Tidligere redaktør i NRKbeta.no. Bor i Oslo ved skogen, med familie, katt og Mac.