> [!info]
> kategori: [[startside]] ➔ [[verden]] ➔ [[tidligere bloggposter]]
> forrige: [[Dagsrevyen om Steve Jobs]]
> neste: [[Hvor mye er en Facebook-like verdt?]]
**Dagbladet hadde mobilseminar på Litteraturhuset i dag. Kult med Minor Majority som spilte først!**
![[using my tablet.jpeg]]
Deretter var det presentasjoner fra Dagbladets folk, og presentasjon av den nye appen Rimi Pluss og tankene bak denne.
> [!tip]
> Dette er en sak fra 2011
Jeg snakket om hvordan annonsører kan bruke mobil og lesebrett fremover innen markedsføring. Hovedpoenget mitt er at det aldri har vært en bedre tid å satse på annonsering på mobil: Mange mobiloperatører kjører pakker nå som gir brukerne fri surfing i månedsvis for et fast beløp. Samtidig vet vi at over 9 av 10 telefoner som selges er smarte telefoner.
Her er presentasjonen jeg holdt:
<iframe src="https://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/key/QbFsnKQnJhXFE?startSlide=1" width="597" height="486" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" style="border:1px solid #CCC; border-width:1px; margin-bottom:5px;max-width: 100%;" allowfullscreen></iframe><div style="margin-bottom:5px"><strong><a href="https://www.slideshare.net/oyvind/hva" title="Hvordan annonsører kan og bør bruke mobil og lesebrett fremover" target="_blank">Hvordan annonsører kan og bør bruke mobil og lesebrett fremover</a></strong> from <strong><a href="https://www.slideshare.net/oyvind" target="_blank">Oyvind Solstad</a></strong></div>
---
> [!summary]
publisert: 6. oktober 2011
tidligere url: https://oyvindsolstad.no/2011/10/06/steve-jobs-dagsrevyen/