> [!info] > kategori: [[startside]] ➔ [[verden]] ➔ [[tidligere bloggposter]] > forrige: [[Dagsrevyen om Steve Jobs]] > neste: [[Hvor mye er en Facebook-like verdt?]] **Dagbladet hadde mobilseminar på Litteraturhuset i dag. Kult med Minor Majority som spilte først!** ![[using my tablet.jpeg]] Deretter var det presentasjoner fra Dagbladets folk, og presentasjon av den nye appen Rimi Pluss og tankene bak denne. > [!tip] > Dette er en sak fra 2011 Jeg snakket om hvordan annonsører kan bruke mobil og lesebrett fremover innen markedsføring. Hovedpoenget mitt er at det aldri har vært en bedre tid å satse på annonsering på mobil: Mange mobiloperatører kjører pakker nå som gir brukerne fri surfing i månedsvis for et fast beløp. Samtidig vet vi at over 9 av 10 telefoner som selges er smarte telefoner. Her er presentasjonen jeg holdt: <iframe src="https://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/key/QbFsnKQnJhXFE?startSlide=1" width="597" height="486" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" style="border:1px solid #CCC; border-width:1px; margin-bottom:5px;max-width: 100%;" allowfullscreen></iframe><div style="margin-bottom:5px"><strong><a href="https://www.slideshare.net/oyvind/hva" title="Hvordan annonsører kan og bør bruke mobil og lesebrett fremover" target="_blank">Hvordan annonsører kan og bør bruke mobil og lesebrett fremover</a></strong> from <strong><a href="https://www.slideshare.net/oyvind" target="_blank">Oyvind Solstad</a></strong></div> --- > [!summary] publisert: 6. oktober 2011 tidligere url: https://oyvindsolstad.no/2011/10/06/steve-jobs-dagsrevyen/